Meilės daugėja, kai ja dalinamės

Karantinas mus išskyrė fiziniu atstumu. Tai dar labiau atskleidė emocinio ryšio reikšmę, sustiprino artumo poreikį. Nors ir negalime apkabinti išsiilgtų draugų ir artimųjų, galime atrasti kitų būdų jiems parodyti meilę ir pasakyti, kokie jie yra mums svarbūs.

1. Skambutis. Paprastas ir specialių sąlygų nereikalaujantis veiksmas. Kartais viskas, ko reikia, yra išgirsti artimo draugo “Labas, kaip laikaisi?”, pasijuokti, pajusti, jog esi ne vienas.

2. Laiškai. Kai turime laiko, galbūt pats metas prisiminti tą seną būdą ir ranka raštelt laiškutį ar net nupiešti atviruką? Gal tai netgi taps tradicija? Popierinis laiškas sukelia kitokius jausmus nei elektroninis, nes ranka sukurtas tekstas ar piešinys parodo papildomas pastangas, asmeniškumą ir padidina artimumo pojūtį!

3. Nusiųsti dovanėlę. Ar žinai žmogų, kurį norėtum pradžiuginti? Galima iškepti obuolių pyragą ar cinamonines bandeles ir tiesiog palikti staigmeną prie draugo ar artimo žmogaus namų durų. Be to, e-parduotuvėse gali užsakyti dovanėlę tiesiai draugui/draugei į namus ar į jiems patogioje vietoje esantį paštomatą. Perupe e-parduotuvėje galite palikti komentarą su trumpa žinute artimam žmogui ir mes pasirūpinsime, kad ji nukeliautų kartu su Tavo dovanėle.

4. Savanorystė. Savanorystė yra vienas nuostabiausių būdų pasidalinti meile ir gerumu. „Stiprūs kartu“ platforma jau įvykdė tūkstančius pagalbos prašymų prie kurių prisidėjome ir mes. Kviečiame ir Jus, esant galimybei, registruotis čia ir tapti savanoriais. Be kitų viešų savanorystės iniciatyvų galima tiesiog apsidairyti aplinkui, gal tame kaiminystėje yra žmonių, kuriems reikia pagalbos (maisto, rūbų, kažkur nuvežti ar atvežti prekių, pavedžioti šunį).

Lygiai taip pat meilės ir dėmesio verti yra tie, su kuriais gyvename, tiesa? Sumažinę socialinių kontaktų skaičių, supratome, jog 24 valandas leisime nedidelėje patalpoje su antromis pusėmis, kambariokais, šeima. Labai natūralu, jog gali atsirasti erzulys, ginčai, nuovargis. Siūlome keletą dalykų, kurie gali padėti pagerinti santykius bei suartinti su namiškiais.

1. Atskirti darbo ir laisvalaikio laiką. Darbo - laisvalaikio balansas atsidūrė ties išnykimo riba, kai namai pakeitė biurus. O žmonės, su kuriais gyvename, tapo namų ofiso kolegomis. Ar jau susikūrėte asmenines ir bendras taisykles, jog valdytumėte savo bei gerbtumėte namiškių laiką? Aptarkite tai kartu, nuspręskite, kokią dienos dalį skirsite darbui, o kada leisite laiką drauge. 

2. Atrasti bendrų veiklų kartu. Kai jau paskirsite pasimatymus, skirtus laiko praleidimui drauge, pasistenkite, jog tai būtų turiningas laikas. Ką veikti patinka ne tik tau, bet ir kambariokams? Stalo, kompiuteriniai žaidimai, filmai, vakarienės gaminimas, sportas, spa procedūros ar kita, svarbiausia – smagu ir gera kartu.

3. Orientacija į pozityvius bruožus. Kuo ilgiau būname drauge, tuo lengviau pastebėti aplinkinių trūkumus, pasikartojantį elgesį, kuris mums nepatinka ar erzina. Tačiau lygiai taip pat tai metas, kai galime pastebėti gerąsias savybes, kurioms yra laiko atsiskleisti ir būti įvertintoms. Vietoje to, jog sukritikuotumėme antrą pusę dėl prideginto puodo, pagirkime už pastangas pagaminti mums pietus.

4. Gerbti aplinkinių jausmus ir savijautą. Paprasta filosofija sakanti „Gyvenkime draugiškai“ ypač aktuali šiandien. Jei mūsų paprašo patylinti muziką – taip ir padarykime. Jei žinome, jog namuose netoleruojama netvarka virtuvėje – užtikrinkime, jog savo puodelį išsiplovėme. Klausykime ir išgirskime.

Viskas bus gerai, nes meilės daugėja, kai ja dalinamės!

Leave a comment